Zaloguj się

Private Banking

 

PASJA DLA JAKOŚCI

CERTYFIKOWANY PROCES OBSŁUGI KLIENTÓW DEPARTAMENTU WEALTH MANAGEMENT POTWIERDZONY CERTYFIKATEM ISO 9001:2008 – SGS UK Ltd.

Certyfikat ISO 9001:2008 potwierdza, że Bank Zachodni WBK spełnia wszelkie wymogi stawiane przez globalny standard najwyższej klasy obsługi Klientów. To także dowód na pełne wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością. Certyfikat ten po raz pierwszy uzyskaliśmy w 2006 roku i od tamtego czasu nieustannie rozszerzamy liczbę procesów poddawanych niezależnej ocenie. Nasze starania o utrzymanie najwyższej jakości obsługi oraz ukierunkowanie na Klienta i jego satysfakcję potwierdzają kolejne audyty wewnętrzne oraz certyfikacyjne. Chcemy też zaznaczyć, że fakt, iż spełniamy standard wyznaczony przez normę ISO 9001 oznacza, że Bank Zachodni WBK ma prestiżowy wizerunek, znaczącą przewagę konkurencyjną na rynku i odznacza się stałym wzrostem rentowności. Najkrócej zaś mówiąc, ISO 9001:2008 to dowód, że jesteśmy partnerami godnymi Państwa zaufania.

Jednak najlepszym dowodem i nagrodą dla nas jest zadowolenie Klientów Banku. Systematycznie je badamy, a uzyskane wyniki stanowią dla nas podstawę wielu podejmowanych inicjatyw jakościowych i usprawnień.

Dziękujemy za okazane nam zaufanie i liczymy na dalszą, satysfakcjonującą współpracę. Pozostajemy do Państwa dyspozycji i zachęcamy do kontaktu z naszymi Doradcami Private Banking.

 

JAKOŚĆ

Jakość jest ważnym elementem w każdym aspekcie życia, a zwłaszcza w finansach, i dlatego poddajemy się wymagającej ocenie audytora zewnętrznego i wdrażamy działania poprawiające:

  • procesy zarządzania wewnątrz struktury firmy,
  • pełne ukierunkowanie na Klienta i satysfakcję Klienta z oferowanych i wykonywanych usług,
  • jakość świadczonych usług i produktów oraz komunikację z Klientami,
  • podstawę dla dalszego rozwoju i usprawniania funkcjonowania firmy,
  • dbałość o wzrost prestiżu firmy i jej usług/produktów zarówno w oczach jej obecnych jak i potencjalnych klientów .

Do pobrania